HTML

Hitman blogja

Hogy miért Hitman? Nos, ezt már a múlt ködébe vész. Legyen elég annyi, hogy próbálok majd érdekes témákban, érdekes dologokról írni. Persze, minden relatív, majd meglátjuk, hogy mennyire sikerül.

Címkék

Friss topikok

X-Faktor paranoia

2010.10.23. 22:44 :: Hitman73

Rosszul érzem magam.  Megfogadtam, hogy semmilyen zenei vetélkedőt nem fogok kommentálni. Egyrészt azért, mert a feleségem szerint annyi közöm van a zenéhez, mint verébnek a harangöntéshez,  másrészt pedig azért, mert azok az énekesek, akik egyik, vagy másik csatornán versengenek egymással, még ha nem is mindig hozzák azt a színvonalat, amit Zséda az X-faktor mai adásában, akkor sem illik olyan dilettánsoknak kritizálni a teljesítményüket, amilyen én vagyok. Csakhogy rendkívül mérges lettem a mai adás után, és megint előjöttek a televíziózással kapcsolatos paranoiáim. Már korábban arra a megállapításra jutottam, hogy Geszti Péter, akit én egyébként nagyon tisztelek azért, amit elért, vagy nagyon elfelejtett érteni a zenéhez, vagy valami más vezérli, mint a tiszta versenyszellem. Nagyon csodálkoztam azon ugyanis, hogy két  (szubjektíven lakás szerte)  legjobb hangúnak tartott énekesnőt simán kihajította, és bent tartotta azt a szegény lányt, akiről lehetett tudni, hogy nagyságrendileg két kört fog menni az élő adásban. Egy mostanában vetített film címe jut róla eszembe.  The Expandables. Valószínűleg feláldozható, de hogy kinek az érdekében, az még nem látszik igazán. Mert valószínűleg Muri Enikővel és Szirota Dzseniferrel azért egy kicsit erősebb lett volna hangban a mezőny. Érthetetlen vagy éppen ellenkezőleg. Nagyon is érthető. Ami talán kevésbé az, hogy a Nyári lányokat miért erőlteti ennyire a tisztelt zsűri. Tudom, persze, a név kötelez, de talán egy ilyen rendkívül gyenge produkció után, amikor a nézők sem kívánták őket a hátuk közepére sem, talán haza lehetett volna végre küldeni szegényeket. Alíz rendben van, de Edit komolyan tragédia néha. Már az alapszakaszban is észrevettem, hogy időnként csak üvölt, mint a sakál, de most még én, aki nem ért hozzá, is észrevettem, hogy időnként valami eszméletlen hamis volt. Lehet, hogy Domokos Fanni volt az Ő szabadkártyájuk. Ki tudja, az is lehet, hogy én kattantam be, mint Mel Gibson az Összeesküvés-elméletben és még sem irányítottak ezek a televíziós vetélkedők… Mindenesetre azért most megyek és megnézem, hogy nincs e a közelben egy fekete helikopter, néma üzemmódban…

Szólj hozzá!

Címkék: x faktor

A bejegyzés trackback címe:

https://hitman.blog.hu/api/trackback/id/tr22394166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása